わやくん(๑˃̵ᴗ˂̵)と洋楽を楽しもう!

ホットな洋楽を和訳するよ(๑˃̵ᴗ˂̵)

Born To Be Yours 【和訳歌詞】Kygo & Imagine Dragons

f:id:RYOTRG:20190105171007p:image

 

運命の人に出会っちゃった系だね!(๑˃̵ᴗ˂̵)

陰キャD貞が女の子に少し優しくされただけで

こうなってしまいそうな歌だね!(๑˃̵ᴗ˂̵)

と冗談はさておき、真っ直ぐアツイ純愛を貫く男の嘆き歌かな!?(๑˃̵ᴗ˂̵)

 

 

YOUTUBE

iTunes 

Born to Be Yours

Born to Be Yours

  • Kygo & イマジン・ドラゴンズ
  • ポップ
  • ¥250

Google Play Music 

 

 

以下歌詞だよ(๑˃̵ᴗ˂̵)

⚫︎原文

⚫︎和訳

の順番で楽しんでね(๑˃̵ᴗ˂̵)

 

 

I know I've given up
A hundred times before

数えきれない程諦めて来た事は分かってる

 


But I know a miracle
Is not something to ignore

でも奇跡が無視出来ないのも分かってる

 


You take me for a fool

俺をバカだと思ってるんだろ
You take me for a fool

俺をバカにしてるんだろ

 


I never knew anybody 'til I knew you

I never knew anybody 'til I knew you

君と出会うまで、俺は誰の事も知らなかった

 

 


And I know when it rains, oh, it pours

雨が降り注いでる時に気づいたんだ

 


And I know I was born to be yours

君の為に俺は生まれたって事に

 


I never knew anybody 'til I knew you

I never knew anybody 'til I knew you

君と出会うまで俺は誰の事も知らなかった

 


And I know when it rains, oh, it pours

雨が降り注いでる時に気づいたんだ

 


And I know I was born to be yours

君のために俺は生まれたって事に

 


Are you the only one
Lost in the millions?

君は大勢の中に埋もれてしまう1人なのか?

 


Or are you my grain of sand
That's blowing in the wind?

それとも風に吹かれ飛んでいく砂粒なのか?

 


I never knew anybody 'til I knew you
I never knew anybody 'til I knew you

君と出会うまで俺は誰の事も知らなかった

 


And I know when it rains, oh, it pours

雨が降り注いでる時に気づいたんだ

 


And I know I was born to be yours

君のために俺は生まれたって事に

 


I never knew anybody 'til I knew you
I never knew anybody 'til I knew you

君と出会うまで俺は誰の事も知らなかった

 


And I know when it rains, oh, it pours

雨が降り注いでる時に気づいたんだ

 


And I know I was born to be yours

君のために俺は生まれたって事に

 


I was born to be yours

君のために俺は生まれてきたんだ

 


I was born, born, born, born

俺は生まれてきた

I was born to be yours

君のものになるために

 


I was born, born, born

俺は生まれてきたんだ
I was born to be yours

君のために

 

I was born, born, born, born

俺は生まれてきた
I was born to be yours

君のものになるために

 


Oh woah
Oh woah (hey)
Born to be yours
I was born, born, born, born
I was born to be yours
I was born, born, born
I was born to be yours
I was born, born, born, born
I was born to be yours (oh)

 

Follow me on Twitter (๑˃̵ᴗ˂̵)