わやくん(๑˃̵ᴗ˂̵)と洋楽を楽しもう!

ホットな洋楽を和訳するよ(๑˃̵ᴗ˂̵)

Make U Love Me 【和訳歌詞】Tujamo

f:id:RYOTRG:20170324192105p:image

奥手な女の子の片思いに気付いた男の歌かな?(๑˃̵ᴗ˂̵)

男気溢れたキュンキュンさせる男だね(๑˃̵ᴗ˂̵)

でも最初のその視線からビッチの罠に引っかかってるだけなのかも?(๑˃̵ᴗ˂̵)

いやらしく無い純粋なエロティシズムを前面にアピールしたPVもなかなか見所だよ(๑˃̵ᴗ˂̵)

 

YOUTUBE

 

SOUNDCLOUD 

iTunes

Make U Love Me (Extended Mix)

Make U Love Me (Extended Mix)

  • Tujamo
  • ダンス
  • ¥250

Google Play Music 

 

 

 

以下歌詞だよ(๑˃̵ᴗ˂̵)

⚫︎原文

⚫︎和訳

の順番で楽しんでね(๑˃̵ᴗ˂̵)


I've been thinking about the way you look at me

俺を見つめる君の視線で頭がいっぱいだ

 

Are you sure you know the one

本当に俺に惚れてるのか?

 

You can tell me that these feeling, don't run deep

君のその想いを教えてくれ、臆病になるなよ

 

Why try and hide from what belongs

なんで気持ちを隠そうとするんだ?

 

Are you gonna make a move?

俺を諦めようとしてるのか?

 

Hiding me is not a possibility

俺に隠し事なんて通用しない

 

Now the time has come to prove

今、君の隠した想いを証明する時が来た

 

That I'm gonna make you love me anyway

どっちみち本気で君を俺に惚れさせてやるけどな


That I'm gonna make you love

俺に惚れさせてやる

 

That I'm gonna make you love

俺に惚れさせてやる

 

That I'm gonna make you love me anyway

どっちみち本気で君を俺に惚れさせてやるけどな


Are you gonna make a move?

俺を諦めようとしてるのか?

 

Now the time has come to prove

今、君の隠した想いを証明する時が来た


I've been thinking about the way you look at me

俺を見つめる君の視線で頭がいっぱいだ

 

Are you sure you know the one

本当に俺に惚れてるのか?

 

You can tell me that these feeling, don't run deep

君のその想いを教えてくれ、臆病にやるなよ

 

Why try and hide from what belongs

なんで気持ちを隠そうとするんだ?

 

Are you gonna make a move?

俺を諦めようとしてるのか?

 

Hiding me is not a possibility

俺に隠し事なんて通用しない

 

Now the time has come to prove

今、君の隠した想いを証明する時が来た

 

That I'm gonna make you love me anyway

どっちみち本気で君を俺に惚れさせてやるけどな

 

That I'm gonna make you love

俺に惚れさせてやる

 

That I'm gonna make you love

俺に惚れさせてやる

 

That I'm gonna make you love me anyway

どっちみち本気で君を俺に惚れさせてやるけどな

 

Follow me on Twitter (๑˃̵ᴗ˂̵)